Pride
Sträcker sig över tidsperioden för FBI-övervakning av homosexuella under 1950-talets Lavendel Scare till "Culture Wars" på 1990-talet och därefter; utforskar queer arvet från medborgarrättsrörelsen och striden om äktenskapsjämlikhet.