Sadie Sparks (Kortfilmer)
Övernaturlig sitcom om ett verkligt omaka par - den tonåriga magikerlärlingen Sadie och den trumpne trollkaninen Gilbert som fungerar som hennes mentor. Tillsammans är de magiska!