Secrets & Sisterhood: The Sozahdahs
Rå, äkta och full av chockerande avslöjanden. Den här realityserien följer 10 muslimska amerikanska systrar vars tro och band sätts på det ultimata provet, medan de försöker navigera sig igenom kulturella förväntningar, deras karriärer och kärlek i Los Angeles. Regel nummer 1 som Sozahdah-systrarna svär vid är "familjen framför allt." Men vad händer när de hemligheter som dessa systrar håller heliga avslöjas, och tv-programmet som de trodde skulle föra dem samman hotar att slita isär dem?