Welcome to Chippendales
Welcome to Chippendales är en sann berättelse om brottslighet och den skandalösa historien om Somen "Steve" Banerjee, en indisk invandrare som blev den osannolika grundaren av världens största imperium för manlig striptease – och han lät ingenting stå i vägen för honom i processen.