Arpo
Arpo designades som en kommandorobot och byggdes som en våldsam stridsmaskin. Men i och med nu att fred råder i hela världen har Arpo utrustats för att istället ta hand om barn, kodats om för att gosa och officiellt blivit en barnvaktsrobot!