Tre singelkvinnor i 40-årsåldern som har fastnat i sina grå vardagsrutiner tar sig ur sina bekvämlighetszoner när de checkar in på The Groove Hotel, en magisk semesterresort i vackra Dominikanska republiken. Deras mål är att återupptäcka sin ungdom med glädjefyllda dagar, och förhoppningsvis hitta kärleken med män som är hälften så gamla som de själva.
Tre singelkvinnor i 40-årsåldern som har fastnat i sina grå vardagsrutiner tar sig ur sina bekvämlighetszoner när de checkar in på The Groove Hotel, en magisk semesterresort i vackra Dominikanska republiken. Deras mål är att återupptäcka sin ungdom med glädjefyllda dagar, och förhoppningsvis hitta kärleken med män som är hälften så gamla som de själva. Precis som i devisen: "Du kan inte bli kär i någon förrän du blir kär i dig själv” på Groove Hotel, kommer de att få möjlighet att åstadkomma båda två! Oavsett om de hittar den perfekta flörten, vänskap, äkta kärlek eller något däremellan, blir det här deras chans att ta befälet och slå hål på den dubbelmoral som mogna kvinnor få möta varje dag. Och de kommer att ha väldigt kul under tiden! Taye Diggs ("How Stella got her groove back") som vet en hel del om att få lusten tillbaka kommer också att dyka upp.