Better Things
Better Things handlar om Sam Fox (Pamela Adlon), en ensamstående skådespelerska utan filter, som bor med sina tre döttrar, Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) och Duke (Olivia Edward) i Los Angeles. Hon är mamma, domare och polis på samma gång. Sam håller också ett öga på sin mamma, Phil (Celia Imrie), invandrad från England och som bor på samma gata. Sam har många brister, men en stark kärlek till sina döttrar, och även sin mamma, och öser på med extra kärlek ibland när hon känner skuld över något. Det enda Sam vill är att ha en inkomst att leva på, kunna navigera sina döttrars liv, ha kul med en vän eller två och kanske – bara kanske – klämma in lite egentid lite då och då.