Bästa vännerna Paige och Frankie tar videobloggvärlden med storm, med sin busiga nätkomedi-vlogg "Bizaardvark". När de fått 10.000 prenumeranter, bjuds bästisarna in att producera sina videor vid den inflytelserika Vuuugle-studion. I den här coola miljön - och med hjälp av sin mångårige vän, tolvårige agenten Bernie, plus de andra Vuuugle-stjärnorna, Dirk och Amelia - ger sig de här bästisarna ut på komediäventyr i sin jakt på att regera bloggosfären.