Car SOS
Mästermekanikern Fuzz Townshend och bilgalningen Tim Shaw ger sig återigen ut för att rädda förfallna klassiska bilar åt deras intet ont anande men förtjänta ägare. Bilen återställs omsorgsfullt till sin forna glans i ”Car SOS” eget garage inför den stora avtäckningen – som inte sällan får vuxna män att börja gråta.