Crash & Bernstein
Med desperat längtan efter en bror skapar Wyatt Bernstein en docka han kallar Crash, som med extrema egenskaper får liv som en högljudd surrogatbror med mål att hjälpa Wyatt överleva i en familj full av flickor.
Wyatt Bernstein, ende son i en barnaskara om fyra och desperat efter en bror, skapar en docka kallad ”Crash” med extremt maskulina kännetecken: ninjavapen, starka åsikter och en önskan att bygga och förstöra.Crash blir Wyatts högljudde surrogatbror som är helt gränslös. Crash upptäcker Wyatts liv i ett hem fullt av systrar, inklusive modern, den populära 16-åringen Amanda, den modemedvetna mellansystern Cleo och den bestämda sexåringen Jasmine. När Crash åtar sig ansvaret för att ta hand om och skydda Wyatt är detta inledningen till otaliga äventyr märkta av kaos och familjekärlek.