Delicacies Destiny
Som talangfull och vänlig kock får Ling Xiaoxiao det delikata jobbet som kock i ett kungligt palats tack vare kronprinsen Zhu Shoukuis uppskattande smaklökar och stora aptit. Hennes mål är att bli den bästa kungliga kocken, och med Prinsens hjälp försöker Ling undvika alla fallgropar i palatslivet samtidigt som hon förblir trogen sina mål inför den förbjudna kärleken.