Det vilda Ryssland
Ryssland är enormt – ett vidsträckt land med extrem geografi – halvöken och kall tundra, snötäckta bergstoppar, vulkaner och öppna grässlätter. Där finns enorma skogsområden och världens djupaste sjö. På denna vilda plats frodas en stor mängd djur i några av jordens mest extrema livsmiljöer. Den här epokgörande serien utforskar Rysslands otroliga naturskönhet och mest välkända djurliv.