Dinosaurier
Möt familjen Sinclair - den roligaste familjen i 60 miljoner år! De är en vanlig familj med en STOR olikhet. De är dinosaurier i sina bästa år cirka sextiotre miljoner år f.kr. Pappa Earl, hans fru Fran, deras barn Robbie, Charlene och Baby, samt deras arga mormor Ethyl ger vardagen en rolig juraperiod-tvist.