Don't Trust the B---- In Apartment 23
En naiv tjej från mellanvästern får sina drömmar om storstadslivet krossade under sin första vecka i New York. Hon tvingas flytta ihop med sin värsta mardröm i den här obetalbara komediserien om ett par omaka tjejer omgivna av tokiga karaktärer.