När Jaehee, en callgirl på en klubb i Gangnam, försvinner återvänder inspektör Kang Dongwoo för att lösa fallet. Åklagare Min Seojin vill stiga i graderna, medan Gangnams hallick, Yoon Gilho, blir huvudmisstänkt. De undersöker kopplingarna bakom försvinnandet.
En rad fall med försvunna personer har vänt upp och ner på Seoul. Jaehee, som är callgirl på en klubb i Gangnam, försvinner. Inspektör Kang Dongwoo återvänder för att lösa fallet, åklagare Min Seojin vill stiga i graderna, och Gangnams hallick, Yoon Gilho, blir huvudmisstänkt. De tre undersöker det stora nätet av kopplingar bakom försvinnandet.