Great Migrations
Great Migrations som utvecklats under tre år är en landmärkesserie med djurmigrationers episka kamper runt jorden och den banbrytande vetenskapen bakom dessa maraton på liv eller död. Det är en krönika med inspirerande, ofta plågsamma färder, oförlåtande odds och vad det verkligen betyder att flytta sig som om livet hänger på det.