Hannah Montana
"Hannah Montana" är en live-action komediserie som följer den typiska unga tonåringen Miley Stewart som bor med sin äldre bror och sin pappa som är änkling och låtskrivare. Hennes klasskamrater vet inte att Miley har ett hemligt dubbelliv som den världsberömda popstjärnan Hannah Montana. Med en kreativ scenkaraktär får hon det bästa av de båda världarna - en välkänd sångerskas framgångar och det roliga på high school med sina bästa vänner Lilly och Oliver, som känner till hemligheten.