Harlem Ice
"Harlem Ice" är en dokumentärserie i fem delar som följer tjejerna i Figure Skating in Harlem medan de förbereder sig inför tävlingar, uppträdanden och en utlandsresa som förändrar livet. Genom deras ögon får vi beskåda upp- och nedgångarna inom FSH-säsongen och deras unika upplevelser som mörkhyade tjejer som krossar "istaket" på den globala scenen.
"Harlem Ice" är en dokumentärserie i fem delar som följer tjejerna i Figure Skating in Harlem medan de förbereder sig inför tävlingar, uppträdanden och en utlandsresa som förändrar livet. Genom deras ögon får vi beskåda upp- och nedgångarna inom FSH-säsongen och deras unika upplevelser som mörkhyade tjejer som krossar "istaket" på den globala scenen. Vi följer systrarna Tori och Ashley, nybörjaren Adrianna och veteranen Ariyana, och ser hur varje tjej utmärker sig och hjälper att sätta Harlem Ice på kartan.