Revenge of Others
En pojke faller till döds i skolan, men Ok Chanmi tror inte att hennes tvillingbror, Park Wonseok, begick självmord. Chanmi börjar på sin brors skola, Yongtangymnasiet, och träffar Ji Sooheon, som var vittne till hennes brors död. En "hjälte," som hämnas åt mobbade elever, dyker upp på Yongtangymnasiet. Chanmi funderar på om det kan ha en koppling till hennes bror och börjar leta efter hjälten.