Indiens vildkatter
Indiens vildkatter har varit en symbol för styrka och kunglighet sedan urminnes tider, men trots vördnaden de väcker och deras anpassningsförmåga och skicklighet hotas dessa djur att bli utrotade. Indiens vildkatter är en resa på över två år över landets många landskap med mål att skapa ett intimt porträtt av dessa otroliga djurs fascinerande liv.