Kejsarens nya skola
Kejsarens nya skola är en unik komedi om Kuzco, en självcentrerad och bortskämd tonåring som måste överleva alla utmaningarna i Inkarikets kommunala skola och få godkänt i alla ämnen så att han officiellt kan bli kejsare. Hans vän Malina håller hans attityd i schack, medan den onda Yzma (smart nog förklädd som rektor Amzy) och hennes korkade sidekick Kronk vill se till att Kuzco blir underkänd.