Kii Yii
I den animerade science fiction-serien KiiYii för förskolebarn reser Kii och Yii till framtiden och möter förvandlande bilar till robotvänner på vägen. KiiYii använder barnvisor och sånger för att hjälpa barn mellan 1 och 4 år att utveckla en förståelse för siffror, färger och expandera deras ordförråd!