L-POP
K-pop-fantasten Andrea bildar sin egen coverdansgrupp efter att ha blivit utsparkad från sin tidigare grupp. Hon måste nu välja mellan att bli tandläkare eller att följa sin sanna dröm - att förbereda sig för att bli en professionell sångerska på samma plats som sina idoler: Korea. Hennes syster Pau håller ett öga på henne samtidigt som hon regisserar en dokumentärfilm om hennes äventyr.
Filmstudenten Pau gör en dokumentär om sin syster Andrea, ett K-pop-fan. Deras föräldrar vill att Andrea ska bli tandläkare som de, och ha ett stabilt jobb och ett normalt liv. Hon vill ägna all sin tid åt sin nya coverdansgrupp. Men Andrea har en annan dröm som hon håller hemlig: hon vill bli sångerska och ägna sitt liv åt musik. Hon vill förbereda sig i Korea, precis som sina idoler. Det finns mycket som talar emot det: hon är inte längre i den rätta åldern, hon vet inte om hon har den talang som krävs och hon är inte korean. Men tack vare dokumentären, sin grupp, en oväntad kärlek och ett möte med en berömd skådespelare kommer hon att hitta självförtroendet att fullfölja sin dröm.