War of the Worlds
När astronomer upptäcker en sändning från en annan galax är det bevis på att intelligent utomjordiskt liv existerar. Inom bara ett par dagar är mänskligheten nästan fullkomligt utplånad och när rymdskepp börjar visa sig på himlen frågar sig de överlevande – vilka är dessa angripare och varför vill de förgöra oss?