Land of Tanabata
Yoji Minamimaru, känd som Nanmaru, är en universitetsstudent med en övernaturlig förmåga som gör att han kan skapa små hål i vad som helst. En dag får Yoji reda på att professorn i folklorestudier har försvunnit. Tillsammans med sina klasskamrater bestämmer han sig för att söka efter professorn.