Lilo & Stitch
Resterna efter Jumbas experiment har landat över hela Hawaii i form av kapslar som aktiveras i vatten. Lilo och Stitchs uppdrag är att fånga in Stitchs kusiner innan de hamnar i klorna på den onde dr Jacques von Hamsterviel.
Om Stitch var dr Jumbas älskade projekt 626, vad blev det då av de andra 625? Jumbas återstående experiment har landat över hela Hawaii i form av kapslar som aktiveras i vatten. Och precis som Stitch har varje experiment sina specifika förmågor till förödelse...och komik. Lilo och Stitch söker hans ”kusiner” innan de hamnar i klorna på den onde dr Jacques von Hamsterviel och hans kumpan Gantu. Våra vänner vill vända experimenten från ont till gott och hitta en plats åt dem där de kan bidra till samhället.