Marvel Rising: Initiation (Klipp)
Medan hon förföljer skurken som dödade hennes bästa vän anklagas Ghost-Spider felaktigt för brottet av både SHIELD och NYPD. På flykt måste Ghost-Spider hitta ett sätt att rentvå sitt namn, medan hon strider mot Ms. Marvel och Squirrel Girl.