Mer än magi med DMC
Det ögonen uppfattar, tror sinnet... Illusionens mästare Drummond Money-Coutts ger sig ut på en internationell resa och utforskar den spännande och höga insatserna i en värld av avancerat kortspel och magi. Från ESP till levitation imponerar DMC med fängslande trick på gatorna i London, Barcelona, Mexico City och Singapore.