Mila in the Multiverse
Mila är 16 år och upplever sitt livs äventyr när hon reser genom multiversum i sökandet efter sin mamma Elis. Under resan stöter hon på Operatörerna, en mystisk och farlig grupp som vill utrota alla universum. Hon måste ta sig an dem för att kunna rädda det enorma multiversumet.
Mila är 16 år och upplever sitt livs äventyr när hon reser genom multiversum i sökandet efter sin mamma Elis, som hon har en komplicerad relation till. Men snart inser hon att det är det minsta av hennes problem. Under resan upptäcker hon att det finns många universum och hon stöter på Operatörerna, en mystisk och farlig grupp som vill utrota alla universum utom sitt eget. Mila måste hitta sin mamma och rädda alla medan hon lär sig att överleva i en ny och komplicerad verklighet. Trots farorna Mila ställs inför vet hon att det är hennes livs mest otroliga resa.