Mini-Mupparna - visar och berättar
Ta plats och följ med Nanny när Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo och Summer tar henne med i lekrummet och visar och berättar! Om du bara låter fantasin flöda så kan du göra vad som helst, precis som mini-mupparna!