Morgondagens Transitmyndighet har rekryterat fem otroliga barn och skapat en elitstyrka! Tillsammans ska de förena och beskydda Universum mot ondskefulla Nemesystem.
Morgondagens Transitmyndighet har tagit fram en elitstyrka som består av fem otroliga barn - experter inom forskning, datavetenskap, teknik, konst och matematik. Deras uppdrag är att förena universum och beskydda det från en ondskefull kraft som går under namnet Nemesystem.