Mupparna
Det är dags att låta ridån gå upp i Mupparna! Följ med Kermit, miss Piggy, Björnen Fozzie, Gonzo, Svenske Kocken och fler i denna nya tagning på den klassiska showen, med originalsånger, sketchkomedi och gäststjärnor för alla åldrar!
Det är dags att låta ridån gå upp i Mupparna! Följ med Kermit, miss Piggy, Björnen Fozzie, Gonzo, Svenske Kocken och fler i denna nya tagning av den klassiska showen, med originalsånger, sketchkomedi och gäststjärnor för alla åldrar! Kom och upptäck själva den mest sensationella, inspirerande, firade, mupptastiska showen någonsin, Mupparna!