Murder in the Red Light
Denna miniserie i tre avsnitt utforskar varför sexarbetare ofta utsätts för brott. Murder In the Red Light utgår från seriemördaren Steve Wright för att göra en djupdykning i fenomenet. Känd som Suffolk Strangler mördade han flera personer under sex veckor år 2006.