Rob Lowe tar en titt på de tio mest ikoniska ögonblicken från 80-talets popkultur.
Rob Lowe återbesöker 80 talets mest minnesvärda stunder när han räknar ner de tio bästa leksakerna, reklamen, prylarna, snabbmaten, streetwear- och ögonblicken under decenniet. Från lanseringen av MTV och Apple Macintosh, till Teddy Ruxpins och Wendys Super Bar, 80s Top Ten återupplever ljuden och smakerna i denna mest ikoniska och slagkraftiga era.