Om Nom Stories
En dag dyker Om Nom mystiskt upp hemma hos en pojke, och därefter börjar äventyren. Han reser tillbaka i tiden, fastnar i en förtrollad bok, letar efter godis över hela världen och börjar bland annat videoblogga. Tillsammans med Om Nelle blir han en superhjälte, han fostrar lille Nibble Nom, jobbar i familjens kafé och får en massa nya vänner!
En dag dyker Om Nom mystiskt upp hemma hos en pojke, och därefter börjar äventyren. Han reser tillbaka i tiden till sina alltid hungriga förfäder, fastnar i en förtrollad bok, jagar godis över hela världen och börjar bland annat videoblogga. Tillsammans med Om Nelle blir han en superhjälte som kämpar mot ondska, han fostrar lille Nibble Nom, jobbar i familjens kafé och får en massa nya vänner i kvarteret!