Seoul Busters
Songwon polisens enhet 2 för våldsbrott har den lägsta arresteringsfrekvensen i landet. Efter att deras chef har degraderats, förvisas laget till ett stängt daghem. Då dyker Yubin upp, deras nya ledare. Trots teamets initiala misstro, börjar Yubin och teamet knyta an när de löser fall tillsammans.