Something Bit Me!
"Something Bit Me!" är en ny dokumentärserie som utforskar de sanna berättelserna om djur- och insektsattacker, samt bett och sting som har resulterat i besök till akuten.
"Something Bit Me!” är en ny dokumentärserie som utforskar de sanna berättelserna om djur- och insektsattacker, samt bett och sting som har resulterat i besök till akuten. Under berättelserna gång lär vi oss av forskare och experter mer om dessa djur, varför de kan bita intet ont anande offer och sanningen bakom dessa historier för att hjälpa publiken att förstå varelsernas beteende.