Shipwreck Hunters Australia
Ett unikt team av äventyrliga dykare och undervattensfilmare tar hjälp av erfarna marinarkeologer i jakten på försvunna skeppsvrak längs Western Australias långa kust. Uppdragen, som leds av en mycket engagerad kapten, kombinerar nya bevis med sökningar i historiska arkiv. Det blir ett äventyr som tar dem tillbaka till mystiska gångna tider på en av de vackraste platserna i världen.