Soundtrack #2
Suho och Hyeonseo, som tidigare dejtat i sex år, träffas igen som en ung, rik vd och en pianoinstruktör. K jobbar med Suho på ett projekt och bjuder in Hyeonseo att vara med. Suho och Hyeonseo ger sig ut på en skakig romantisk resa full av tvära kast. Kommer historien att upprepa sig?