Star Wars Galaxy of Sounds
"Star Wars Galaxy of Sounds" utforskar stämningen i en galax långt, långt borta genom teman som förvåning, spänning, kuriosa och mer. Omgiv dig av Coruscants brus i den gyllene timmen, lyssna på den ljusa sidan av Kraften när Rey kopplar på för att passera Jedi, och observera dånande dueller med ljussablar. Upptäck de nostalgiska ljuden från Star Wars från hela franchisingen.