Star Wars: The Clone Wars
Star Wars-sagan fortsätter med den senaste tekniken, animationen, klassiska karaktärer, otrolig action och den tidslösa striden mellan gott och ont i en galax långt borta!
Star Wars-sagan fortsätter från exekutiva producenten George Lucas och Lucasfilm Animation! Med den nyaste tekniken, datoranimationen, klassiska karaktärer, otrolig action och tidslösa strider mellan gott och ont expanderar Star Wars: The Clone Wars sagan med nya äventyr i en galax långt, långt borta.