Station 19
En grupp hjältemodiga brandmän på Seattles Brandstation 19 - från kapten till den nyaste rekryten - riskerar sina liv och hjärtan i tjänsten och i det civila. Dessa modiga män och kvinnor är som en familj, både bildligt och bokstavligt, och tillsammans riskerar de sina liv som brandmän för att rädda andras liv.