Still Missing Morgan
En fuktig kväll 1995 skulle Colleen Nicks liv förändras för alltid, när hennes dotter Morgan Nick kidnappades medan hon lekte med vänner i närheten. När fallet Morgan Nick granskades på nytt 2020 var ett dokumentärteam där med de nya utredarna – vilket ledde till det första dramatiska skiftet i utredningen på 25 år.