The Best Heart Attack of My Life
Ariel Santoro är en förbisedd, överviktig och kedjerökande spökskrivare som just har blivit dumpad av sin fru. På inrådan av sin chef reser Ariel till Uruguay för att rensa huvudet och skriva, och han bjuder med sig Concha, en vacker flamencodansös som han nyligen träffat. En vild natt på resan slutar på akuten, och den kommer för alltid att förändra livet för Ariel, Concha och två Airbnb-värdar.