The Hair Tales
The Hair Tales är ett dynamiskt firande av svarta kvinnors identitet, skönhet, kultur och mänsklighet, unikt uttryckt genom berättelserna i vårt hår. En dokuserie där 6 olika fenomenala kvinnor – Issa Rae, rep. Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey och Oprah Winfrey lägger sina intima hårberättelser på bordet med Tracee Ellis Ross.