The Kardashians
Familjen du känner och älskar är här med en helt ny serie som ger fullständig tillgång till deras liv. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall och Kylie hämtar tillbaka kamerorna för att avslöja sanningen bakom rubrikerna.