Andra världskriget: Havets helvete
Andra världskriget: Havets helvete är en händelsebaserad serie som kartlägger undervattenskrigföring. Följ den dramatiska berättelsen från kontakt till attack av de främsta ubåtspatrullerna under andra världskriget.
Andra världskriget: Havets helvete är en händelsebaserad serie som kartlägger undervattenskrigföring. Följ den dramatiska berättelsen från kontakt till attack av de främsta ubåtspatrullerna under andra världskriget. Från vargflockarna till segern i Stilla havet, profilerar vi de strategiska genierna och den snabba utvecklingen av teknik och taktik, då hotet under ytan är en seglares värsta mardröm.