Ultimate Spider-Man
Peter Parker blev Spider-Man för två år sedan och Nick Fury, chef för S.H.I.E.L.D, erbjuder Peter chansen att träna och bli "The Ultimate Spider-Man" samtidigt som han får arbeta vid sidan av fyra andra superhjältar.