Vampyrina Krafttjejerna rockar!
V, Poppy och Betty har startat ett rockband: Krafttjejerna. Häng med Demi, Gregoria och Kocken Remy Rangel när de samlas för att lyssna och släppa loss sina inre rockmonster!
V, Poppy och Betty har inspirerats av sitt favoritband Vråltjejerna att starta ett eget rockband: Krafttjejerna. Häng med Demi, Gregoria och Kocken Remy Rangel när de samlas runt TVn för att kolla på bandet och släppa loss sina inre rockmonster!