Time Switch
Paz är en självcentrerad influencer som kommer till staden Água-Marinha, där hon ryker ihop med en lokal aktivist och blir "avföljd" på grund av stötande förolämpningar. Hundra år tidigare, 1922, tvingas Cecilia till äktenskap, ett liv hon inte vill ha, efter att föräldrarna dör. Universum ger kvinnorna mystiskt nog en utväg, då de byter kropp med varandra.
I den här brasilianska serien är inte den egoistiska Paz nöjd med att vara Brasiliens mest inflytelserika influencer år 2022. Hon åker till den lilla kuststaden Água-Marinha, en plats där kvinnor uppmuntras, för att öppna "House of Paz" och lära upp en ny generation influencers. Men Água-Marinhas lokala kvinnor, som leds av María, sätter sig emot Paz planer att ta över en plats som redan används som kulturcenter. Efter att ett gräl mellan Paz och María spelas in i hemlighet och blir viralt, "avföljs" Paz för sitt stötande språk. I samma stad, men år 1922, hamnar en ung författare i en svår situation. Cecília, som är författare och arvtagare till en välbärgad familj, måste flytta in hos sina gudföräldrar efter att hennes föräldrar dör i en eldsvåda. För att göra saken ännu värre, tvingas hon till giftermål med gudföräldrarnas omogna son, Pedro, trots att hon är lesbisk och varken vill bli societetsdam eller mamma. De två kvinnorna, som befinner sig 100 år från varandra, vill desperat fly sina liv i jakt på frihet och lycka. Universum bestämmer sig för att hjälpa dem: På ett mystiskt sätt gör de en tidsresa och vaknar upp i varandras kroppar i ett annat århundrade. Nu stöter de på problem och påfund från en annan tidsperiod, vilket tvingar dem att tänka om när det gäller kvinnoproblem och hur de ska utforma sina nya roller i världen.